La Penya Blanc-i-Blava de Girona va lliurar el Trofeu Perico Gironí a Tommy N’Kono, porter llegendari i actual ambaixador del RCD Espanyol, durant el sopar de final de temporada celebrat el passat 19 de juny.
N’Kono ha estat distingit amb la XII edició del guardó per la seva trajectòria i pel seu compromís amb el club blanc-i-blau, tant durant la seva etapa com a jugador com en la seva posterior tasca com a entrenador de porters.
En el transcurs de l’acte, el nou Perico gironí va agrair el suport i la fidelitat de l’afició espanyolista representada per les penyes i va encoratjar els presents a continuar donant suport a l’equip de cara a la nova temporada.
Des de la Penya Blanc-i-Blava de Girona volem agrair la col·laboració del RCD Espanyol i de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol (FCPE), que han fet possible que, per primera vegada, el lliurament del Trofeu Perico Gironí s’hagi celebrat en el marc del tradicional sopar de final de temporada de l’entitat.

Vídeo, recull fotogràfic de socis de la penya amb Tommy N’Kono
